Kwaliteit – Tandartspraktijk Herpen – Herpen
Header afbeelding

Kwaliteit

Onze praktijk zet zich actief in voor kwalitatief goede zorg met waardering voor onze patiënten. Voor u dus.

Kwaliteit is niet vrijblijvend. En dat geldt zeker voor de mondzorg. Daarom committeren wij ons aan een kwaliteitsbeleid. Zo voldoen we aan de strenge wet- en regelgeving, maar zetten we ook een stap extra: we blijven de kwaliteit binnen onze praktijk continu verbeteren. Zodat u verzekerd bent van een hoog niveau mondzorg.

Het kwaliteitsbeleid van onze praktijk is gericht op drie speerpunten:

  1. Patiënt – veilige zorg
  2. Medewerker – leren van en met elkaar
  3. Praktijk – innovatieve zorg

Dit doen wij door gebruik te maken van diverse instrumenten om de kwaliteit te waarborgen:

  • We gebruiken goede materialen van gerenommeerde leveranciers
  • We werken met moderne apparatuur
  • We meten de ervaringen van onze patiënten
  • We werken volgens de nieuwste richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzers
  • We voeren interne controles uit
  • De tandartsen zijn lid van wetenschappelijke verenigingen
  • We volgen bij- en nascholing, lezen vakliteratuur, wonen studiegroepen bij en bezoeken klinische avonden

U kunt als patiënt dus vertrouwen op de kennis en kundigheid van alle mondzorgprofessionals die binnen onze praktijk werkzaam zijn. En u bent er zeker van dat de praktijk volledig op orde is en we voldoen aan de strenge wet- en regelgeving. Zo kunt u met een gerust hart plaatsnemen in de stoel.